جراحی بینی استخوانی
نوشته شده توسط : دکتر بصام

جراحی بینی استخوانی

با عمل زیبایی بینی می توان برآمدگی بینی استخوانی را برطرف نمود ، دکتر ضیغمی جراحی انواع بینی ها ازجمله بینی استخوانی را انجام می دهند .
برای جراحی بینی استخوانی نیاز است حتما بیمار نزد جراح بینی متبحری برود تا پس از جراحی بینی نتایج عالی ظاهر شود .
دکتر ضیغمی جراح زیبایی بینی بیان می کنند اشخاص باید توجه کنند که تبلیغاتی مدعی کوچک کردن بینی استخوانی با فرم دهنده ها هستند کاملا دروغ است ، این تبلیغات به هیچ عنوان مورد تایید علم پزشکی و پزشکان نمی باشد .
جهت تغییر شکل بینی و رفع مشکلات آن فقط می توان از تکنیک عمل زیبایی بینی استفاده کرد .

علت ایجاد بینی استخوانی

تمامی اشخاصی که بر روی بینی خود برآمدگی دارند از ظاهر بینی خود ناراضی هستند ، در اغلب موارد دلایل ایجاد بینی استخوانی ژنتیک و مسائل ارثی می باشد ، در این مواقع غضروف بینی بیش از اندازه رشد کرده و استخوان آن سبب ایجاد قوز و برآمدگی روی بینی می شود .
یکی دیگر از دلایل ایجاد شدن بینی استخوانی وارد شدن صدمه به بینی در دوران نوجوانی است ، این امر سبب رشد غیر طبیعی استخوان و بافت غضروف روی پل بینی می شود .
تناسب ایده آل در صورت شخص معمولا با قوز بینی و برآمدگی آن از بین می رود و این امر سبب می شود که تاثیرات نامطلوب بر روی اعتماد به نفس شخص بگذارد ، علت این امر عدم هارمونی بینی با صورت می باشد که بر روی ظاهر شخص خیلی تاثیر گذار می باشد .

جراحی بینی استخوانی

آیا بینی استخوانی قابل برگشت است ؟
بازگشت بینی استخوانی یک اتفاق نادر است ، دکتر ضیغمی بیان می کنند که مراقبت های پس از جراحی بینی استخوانی بسیار مهم می باشد و با رعایت صحیح و به جای آنها می توان از بازگشت ناهنجاری ها و برآمدگی روی بینی اجتناب نمود .
انجام جراحی بینی استخوانی بسیار با بی هوشی عمومی رخ می دهد ، در نتیجه شخص در زمان عمل هیچ ناراحتی و دردی را احساس نخواهد کرد .

هزینه جراحی بینی استخوانی

هزینه عمل زیبایی بینی به عوامل مختلفی وابسته است ،هزینه عمل جراحی بینی استخوانی نیز برای هر شخص متفاوت است در هزینه بینی استخوانی عواملی مانند میزان  برآمدگی روی بینی ، انحراف و یا شکستگی بینی ، داشتن پولیپ تاثیر گذار است .

ساختار بینی استخوانی

در اغلب موارد بینی های که استخوانی می باشند در یک سوم بالایی بینی با استخوان پوشیده شده است و غضروف دو سوم پایینی بینی می باشد .
توجه به این نکته الزامی است که قوز بینی و برآمدگی بینی محدود به دو بخش غضروف و استخوان نمی باشد ، اما در اغلب موارد از بخش اضافی غضروف بینی و استخوان تشکیل می شود .

فرق بینی استخوانی و گوشتی

در علم پزشکی ضخامت پوست تعیین کننده نوع بینی است ، با توجه به ضخامت پوست می توان تعیین کرد بینی نوک پهن است یا استخوانی .
بخش بالایی بینی توسط استخوان ها پوشیده می شود ، اما بخش پایینی بینی ازغضروف پوشیده شده است .

عوارض جراحی بینی استخوانی

در جراحی زیبایی بینی انتخاب نمودن جراح دارای اهمیت فراوانی است ، دقت در انتخاب جراح که در کار انواع جراحی دارای تخصص و تبحر باشد بسیار حائز اهمیت است زیرا انتخاب جراح خوب سبب می شود که عوارض پس از جراحی زیبایی بینی به حداقل برسد .
دکتر ضیغمی به همه ی اشخاص توصیه می کند در انتخاب جراح بینی خود بسیار دقت نمایند تا علاوه بر  دست یابی به بهترین نتیجه ممکن عوارض پس از جراحی زیبایی بینی آنها به حداقل برسد .
مدت زمان جراحی بینی استخوانی آیا طولانی است ؟
انجام عمل زیبایی بینی در کل طولانی نمی باشد ، مدت زمان جراحی بینی استخوانی نیز طولانی نمی باشد ، خوشبختانه پس از عمل زیبایی بینی شخص می تواند پس از چند ساعت مرخص شود .

مراقبت های پس از جراحی بینی استخوانی چیست ؟

نیاز است شخص سه روز پس از جراحی بینی استخوانی استراحت نماید ،استفاده از داروهای که پس از جراحی بینی استخوانی پزشک تجویز نموده است بسیار ضروری و مهم می باشد .

تفاوت بینی نوک پهن و استخوانی چیست ؟

بینی های استخوانی که پوست نازک تری دارند جراحی ساده تری دارند. تورمشان زودتر بر طرف می شود و تغییر چهره ی بیشتری خواهند داشت
بینی نوک پهن بینی هایی هستند که پوست نوک بینی(تیپ بینی) ضخیم تری دارندوجراحی در این افراد مشکلتر بوده ونیاز به تجربه و مهارت بیشتری دارد این افراد نیز می توانند از عمل زیبایی بینی مناسب وموفقیت آمیز بهره مند شوند اما این در صورتی ممکن خواهد بود که توقع منطقی وواقع گرا یانه داشته باشند وهرگز خود را با دیگران که ممکن است بینی استخوانی با پوست نازک و یا بینی غضروفی حتی با نوک بزرگتر از بینی آنها داشته باشند مقایسه نکنند چون تورم بینی با پوست ضخیم وچربی حجیم زیر پوستی بیشتر بوده ومدت زمان بیشتری برای رفع تورم نیاز دارد.

مطالب مرتبط:

بینی نوک پهن

جراحی بینی استخوانی

عمل ترمیمی بینی





:: برچسب‌ها: بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,جراحی زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: